aaaa

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Det här åt jag i dag
Dag 04 – Vad är kärlek?
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Bilder från jag var liten
Dag 08 – Vem vill jag vara för en dag?
Dag 9 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 10 – Mina syskon
Dag 11 – Den här veckan
Dag 12 – Snyggaste kändiskillen
Dag 13 – Mina drömmar
Dag 14 – Min första kyss
Dag 15 – Mitt favoritminne
Dag 16 – Något beroende
Dag 17 – Detta ångrar jag
Dag 18 – Den här månaden
Ja, jag är alltså en trettonårig flicketös som gillar det mesta.
Typ kompisar, killar, hästar... Ja, det som dom flesta i min ålder gillar.
Jag fyller år 27 februari.
Min favoritfärg är lila.
Jag ääääääälskar choklad.
asså det finns typ inget att skriva om mig dåmeeen..
jaa, det är de jag kommer på typ.

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0