en dag kvar...

Imorgon är det ju julafton!
Det här året har gått jättefort och det är tack vare min underbara klass.
Vad skulle jag göra utan mina 65 underbaringar?
jag har fortfarande jätteont i huvudet och det är rätt svårt att hålla humöret på topp.
Men jag försöker iallafall, och det är ju inte så illa det :)
Jullov också, jag har längtat (L)
Här får ni en charmig bild från i måndags
fel håll men jaja, ni får vrida på huvudet :)

era åsikter
skrivet av: Anniee :3

Du & vem ?

ja, jag är seriöst blind .. :c

2010-12-23 @ 20:31:34
URL: http://annieemma.blogg.se/
skrivet av: Carrooouw

Sv; Tack sötaste du! Jag tycker att man mycket väl kan ge komplimanger om någons utseende. Då kan man själv känna sig som en bra person som har lyckats göra någon annan glad för en stund.

Men när man inte kan hålla alla sina elaka tankar om någon annan för sig själv så bevisar man att man varken är snäll, empatifull eller en vidare öppenhjärtlig människa, dessutom riskerar man att såra en annan människa djupt och jag ser verkligen ingen mening med det.



Kram :)

2010-12-23 @ 21:11:26
URL: http://carrooouw.se
skrivet av: temen

Hejsan, nu tänkte jag göra lite reklam för en blogg som drivs av mig och två andra tjejer. Vi har en blogg som handlar om mobbning mm som folk blir utsatta för. Tyvär så har vi tjejer varit en av dom som har utsatt folk för detta en gång i tiden..men nu så är vi imot det helt. Därför heter vår blogg aldrigiigen.blogg.se , aldrig igen ska vi bli sånna som vi var en gång i tiden! Hoppas ni gillar vår blogg.



Om du eller någon annan blir eller blivit utsatta för mobbning, misshandel mm , hör gärna av er och berätta lite om hur det känns att vara den personen som blir utsatt för dessa saker. Ni kan höra av er anonymt eller med namn. (mejla) [email protected] Det ni skriver kanske kommer med på bloggen, om ni väljer att ha ert namn på så blir er blogg länkad dessutom. Eller har du något och säga till alla som blir utsatta för detta? eller kanske till dom som utsätter folk t.o.m

Kram!

2010-12-24 @ 02:49:05
URL: http://aldrigiigen.blogg.se/

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0