fifan

Jag har en huvudvärk som verkligen inte vill gå över, jag dör snart ..
Jag tror att jag typ har ramlat utan att ha märkt det för såhär ont har jag nog aldrig haft!
Helveteee!
den här dagen har varit ltie uppochner kan man lugnt säga.
Först en toppendag med lisa, elin och hästarna.
Sen så får man höra av sin bästa vän att man tydligen har blivit utbytt.
Sen DENHÄRA HUVUDVÄRKEN!
jag kommer dö, eller har jag redan sagt det?
whatever. Jag får väl dö två gånger då... -.-
ÅÅÅÅÅ!! jag pallar inte mer ...

era åsikter
skrivet av: ida

TUNA ?

jag har inte bytt ut dig

jag har flera allra bästavänner, DU var inte bara min allra bästa vänn. även om du betydde mycket mer.

jag vill vara bäästa vänn med dig men du vill ju "aldrag, aldrig, ALDRIG förlåta" mig för jag inte hörde av mig ?

Jag har försökt sagt förlåt, men du kommer ju aldrig ta emot det,,

Men jag BYTTE aldrig ut dig, men ditt val är sagt.

Oj, just det.

Du ville ju inte ha med mig att göra, såå

Mina sista ord är där, hejdå.

2010-12-23 @ 09:52:50

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0