fuck this shit

Ja just nu har jag kanske inte den lättaste tiden.
Allt är skit just nu faktiskt.
Jag får ta skit från familj, vänner, skola... Ja, ALLT är skit.
Visst, säg vad ni vill om mig men jag är iallafall mig själv och jag fattar inte riktigt varför man ska få ta skit när man är äkta och försöker vara sig själv bland andra.
Men visst, ni kanske lever i den världen när det är okej att klanka ner på andra, det gör då inte jag iallafall.
Alla kan inte vara som andra vill, så sure, om ni verkligen tycker det är ok att klanka ner på folk efter deras utseende, fine, lycka till med resten av erat liv då. Det kommer bli tufft för er.
Jag är så jävla trött på allt, gud vad skönt det skulle vara att bara somna in för att kanske vakna om femtio år i ett annat land med andra vanor där alla blir lika behandlade.
Alla idioter ute i Svea rike, TÄNK OM!
Hur skulle ni känna om folk hela tiden påpekade erat utseende eller eran klädstil?
Inte så bra va?
jag blir så idiottrött på allt sånthära!
KAN NI VARA SNÄLLA OCH SLUUUUUTAAA!!?!?!?!
tack.

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0