hemma

Nu har jag kommit hem från en kall, rolig och orolig kväll i stallet.
Okej okej, när vi kom till stallet blev vi väldigt förvånade över att Cala stog mitt framför bilen när det inte var någon hemma. Sen kom även Ängla runt hörnet!
Vi får ju panik och tänker att om dom springer ut i vägen så blir dom moos !
så vi fångar in dom och fixar stängslet som dom har totalkvaddat och släpper in dom i hagen.
Men såklart tar det bara en minut tills vi hör hovtramp i stallgången!
Ängla kommer ta över mulles roll, jag lovar!
Sen höll vi på ett tag så.
Sen red vi och när vi kom tillbaka stog ängla och åt av höpåsarna som skulle vara till morgonfodret.
Man kan lugnt säga att jag och ida hade fullt upp dom timmarna !
ye
gh
Ni fick bilder med :)
första bilden är på Cala och den andra är på Gaston
men nee, nu ska ja plugga !!!
/tuna <3

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0