im gonna burn this mthrfckng thing down

tänkte slänga in ett videoinlägg men jag pallar inte just nu,
Men iaf..
Imrgon ska jag hem t pappa å då kommer malin (:
sen så sover hon hos mig fram till lördag, vi ska fira nyår tsm så de blir nog fett nice :)
Haha, jag sitter fortfarande å pillrar med smådetaljer till bloggen (:
Nu när jag har lärt mig lite är det faktiskt riktigt kul :D
Jag känner också att det blir roligare att blogga när man har en ny, fräsch blogg som man slipper skämmas över
:)
ni får ha det bäst!
ps.Mamma, om du ser det här så kan du la säga till när cheesecaken e klar?
tacktack ;) ds

era åsikter
skrivet av: Mamma

Cheescaken är klar!

2010-12-30 @ 13:10:51

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0