kall

ja, kom precis hem från ett kallt göteborg!
Usch, jag frös hemskt mycket !
Men det var mysigt och så endå. Jag tände ett ljus för morfar också.
Imorgon är det ett årsedan han lämnade oss med sorg och saknad.
Älskade morfar, hoppas du får en god jul!
Imorgon ska jag typ upp klockan sex så jag hinner med att plocka iordning alla kläder å de som jag ska ha på mig till sandersdal.
Vi ska dit och åka pulka eller nåt sånt.
Sen efter skolan drar jag hem och sen ska jag dit igen för vi ska ha julavslutning och sen åker jag med lisa hem (:
rätttså nice faktiskt ;)

era åsikter
skrivet av: Mamma

Gullunge! Vad fint att du tände ett ljus för morfar<3

2010-12-21 @ 21:14:17

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0