länkar

Jag har länkat alla bloggar som jag läser regelbundet.
Läs dom vetja! Värda ett klick, jag vill särskilt rekomendera hanna's blogg.
Hennes blogg är sjukt fin och det finns alltid roliga inlägg och fina bilder!
Dagens blogg får vi väl säga att det blir :)

era åsikter
skrivet av: S H A K E Y S H A K E Y - i shoot, with a camera.

re: Haha, ett helvete skulle jag inte vilja kalla det! Och tack för att jag blivit veckans blogg, gulligt av dig! :)

Eftersom bloggdesigner tar en väldans tid och jag måste lägga ner mycket tid på det, kostar en design 50 kr. Då berättar du alla dina önskemål och så fixar jag det så bra jag kan ;) Tänk lite om du vill köpa en, så kan du meddela mig sen. Kram! :)

2010-12-14 @ 20:14:20
URL: http://shakeyshakey.blogg.se/

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0