lite skit

Min allrabästavän- 
Det är en som jag har känt i ca tio år, en som betyder mest för mig och en som verkligen stöttar när man är ledsen. Ida ryymin är det jag snackar om! Hon är den bästa cheyen jag någonsin träffat och som jag någonsin kommer att träffa! från vaggan till graven!

Vi har så otroligt många minnen och, jaa, hon e bäst helt enkelt!

En allrabästavän jag har haft- ehm, det får nog bli erica dellien. Vi har kännt varandra sedan förskoleklass och blev vänner i tvåan tror jag?

sen så har vi varit vänner sedan dess och blev asbra vänner i fyran men började bråka i femman å så. Men nu är vi vänner iallafall och jag älskar henne redigt mycket! saknar henne med...

Det bästa förhållandet jag har haft- haha jadu? ehm, alltså seriöst, jag vet inte ? :S


Det bästa minnet från mitt liv- Asså hela livet är ett minne!

men sommrarna 2009 och 2010 slår helt klart ut allt!

Alla kompisar, fjorden, ALLT!
och spanien i april 2010, det var bäst!

En sak jag skulle vilja göra- åka till spanien igen och bo där i en halv evighet


En vän som jag skulle kunna göra allt för-
ida


En vän som betyder väldigt mycket för mig-
Julia Nordqvist


Något som gör mig glad-
alla ! haha nejmen alla vänner och självklart familjen! +sean banan


Något som gör mig ledsen-
när någon sviker mig och när någon i släkten dör.


Något som gör mig arg-
killar som skriver "babeee" och sånt och inte menar det !!! plus allt orättvist i världen!


Någon som har förändrat mitt liv-
Molly Östh


Något jag vill ha-
Pengar!!!!!


Något jag längtar efter-
julafton!


Någon jag saknar-
den jag saknar mest är nog morfar, men molly ligger tvåa leeett :*


era åsikter
skrivet av: Anonym

gulligt<3

2011-01-06 @ 02:20:02
URL: http://ericaisabella.blogg.se/

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0