slappdag

alltså jag och amanda ligger fortfarande i sängen liksom herregud!?
Haha, hon sa att hon inte ville gå upp efter klockan var tio, jag väckte henne klockan tio sen så la vi i sängen till typ halv elva och sen plocka vi fram datorerna och nördade spel :)
Haha, jag levlade från level 7 till level 12 på cityville på en dag :D
nej men det är faktiskt skönt att få vila ut för att klara av att kämpa dom två sista dagarna i skolan nu :)
Det ska bli så sjukt skönt med jullov :o
Jag måste göra klart mammas julklapp också.
Amanda är så sjukt rolig, haha igårkväll började hon helt random måla bröst i paint (!??)
Men idiotisk som jag är så hängde jag på henne och det slutade med att vi hadde varsina bilder på datorerna, en med bröst, och en med grönblåa pungkulor (bröstcancer och prostatacancer).
Shit vilket lång inlägg?
haaha jag är fett grym på att skriva känner jag.
Om ni har kommit hit i inlägget utan att ha hoppat över någon rad så är ni grymma bloggläsare!!!
vill ni ha en söt bild?
det får ni inte...
FÖR JAG HAR INGA SÖTA BILDER PÅ DATAAAAN :*
nej nu ska jag fortsätta slappa,
Kyss på er underbara bloggläsare

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0