tänka sig

den här natten har man inte fått sova så mycket, vi somnade runt fyra, halv fem typ.
Nu ligger dom å sover som små söta grisar medans jag försöker göra mig iordning.
Ska  ju gå hem direkt efter tandläkaren så jag får packa ihop alla grejer nu.
Haha, dom vill ju inte följa med mig ner såatt... ;(
Sen så ska jag nog bara softa hela daaaaagen, de e ju förfan jullov :D
Sen på nyår blir det att malin kommer och sover hos mig och det blir ju toppen.
Saknar den tjejen även om vi träffades i förrgår ;)
Jag vet nu också vad jag ska ha på mig på nyår (tror jag), Ett svartsilver mönstrat fodral från gina tricot.
Och om det inte blir det så får det väl blir nåt annat helt enkelt.
Jag tror jag måste borsta tänderna nu, och för en gångs skull har jag inte glömt tandborste :D
hehe, men man kanske skulle ta å väcka sömntutorna? eller jag ska kanske låta bli om jag inte vill riskera att bli surad på ;)

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0