whats on my mind

Jo, nu när det är ett nytt år om ba några timmar, så funderar jag på hur 2011 kommer bli.
Vad som helst kan ju faktiskt hända.
2010 har varit sådär men ändå kul om man tänker på allt roligt som har hänt.
Det bästa som hände mig 2010 var nog spanienresan, det var som en dröm.
Jag trodde inte att man kunde bli kär i ett land?
Det var ju tänkt att vi skulle vara där i en vecka.
Men pågrund av vulkanutbrottet på island så kunde vi ju inte flyga hem till sverige på utsatt tid.
Så vi fick ba byta hotell och bo där i en halv vecka extra (fyra dagar).
Visst, det nya hotellet kanske inte var det bästa, men bara vi fick vara kvar i spanien så var jag nöjd ;)
Vi hade minst 26 grader hela veckan och det regnade typ en timme på hela resan.
Sen så var ju fjorden toppen också.
Inte för att vädret var toppenbra hela tiden men det var skitkul ändå (:
jag var där mest med nathalie och hon sov över hos mig en eller två nätter? Jag minns inte riktigt.
Dom mindre bra händelserna är tillexempel att jag har varit med om många bråk bland både vänner och familj och vissa saker har man inte släppt än och det är sjukt jobbigt.
Sommaren var helt klart det bästa, men så brukar det väl vara.
Man var typ å stekte på stranden och var ute med kompisar hela tiden.
rättså soft sommar faktiskt.
jag har väl inga större förväntningar på 2011.
Men jag hoppas ju såklart att det blir bättre än 2010.
Men iallafall, alla ni som har gjort mitt år underbart, tack!
Ni vet vilka ni är och jag tycker verkligen att ni ska ta åt er.
långt inlägg, höhö...
pusshaaj <3

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0