ahallåååå

men hejsan mina små sockergryn , eheheh jag var verkligen bara tvungen asså (a)
Japp, nu sitter jag på rast. rättså soft faktiskt.
Igår så var det seeegdag verkligen, jag var först i skolan och hade världens jävla huvudvärk dom tre sista lektionerna, det var hemskt alltså.
Sen kom jag hem typ runt fyra efter att ha gått från stationen i 8 minusgrader. Hade inga vantar heller, lagom trevlig promenad... -.-.-.-.-
Ah när jag kom hem ringde jag ida och sen bytte jag om och drog mig mot stallet.
Vi var superduktiga, städade hela stallet på bara en timma :D
det såg superbra ut :o
ska lägga in en före och efter bild nästa gång vi städar och mockar.
Det var himla mycket att göra alltså.
Vi fyllde två skottkärror och sopade säkert ihop en halv skottkärra från stallgången, det behövdes verkligen städas med andra ord :)
Nästa tur till stalllet blir imorgon och då lovar jag att ta bilder så får ni se hur duktiga vi är!
Nej nu ska jag kolla mitt schema sen blir det ny lektion om 10 minuter, suuuuuck !
*tunaärstoltöverdetlångainlägget*
puss/ tuna <3

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0