fredag

Hej. Sitter just nu i skolan och väntar på resten av klassen.
Ni kanske tycker att jag är konstig som går till skolan så tidigt, men jag blir klar fort och har inget att göra hemma och då kan jag ju lika gärna dra hit.
Sen efter skolan måste jag fixa kläder som jag ska ha på dopet i helgen. Det är min kusin som ska döpas och jag funderar på att ha hudfärgade strumpbyxor, shorts, svart linne och en rutig skjorta, eller ska jag ha något lite finare kanske?
nej, jag vet faktiskt inte. Jag får kolla det när jag kommer hem.
Idag i skolan ska vi ha genrep dom första timmarna och sen ska vi ha idrott och slöjd, rätt soft dag med andra ord.

Skriver mer sen, chao / tuna <3

era åsikter
skrivet av: Stephanie & Sannah (AMPELOS)

godmorgon:)

2010-11-12 @ 10:15:12
URL: http://ampelos.se

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0