shes so high

ja hallå alla bloggläsare, (ni som nu läser den)
Igår så hade jag ju utv samtal, det gick faktiskt jättebra! Sen direkt efter åkte jag hem och bytte om till ridkläder och gick upp till ida, sen åkte vi upp till stallet, vi red i bara en halvtimme men det var ju gött kallt med. Sen mocka vi och städade lite eftersom att det la TRE stora skithögar mitt i stallgången hade vi en del att göra(hur FAN hamnade dom där??!?!)
jaaja, ska nog träffa tjejen idag med trorjag, det blir finfint :)
Fick skjuts till skolan idag, fatta va gött, slapp gå ner till tåget, det är fan 8 minus ute idag!
:(
Gillar INTE vädret just nu, tydligen skulle det blåsa in massa snö idag, SO NOT TUUUUUUUNIS STYLE :o
Idag trorjag det är rättså softa lektioner faktiskt,
dagens outfit fick bli:
Blåa jeans- bikbok
blommigt linne- sportshopen
stickad tröja- ingenaning
det var väl allt för mig,
åååååååh, ikväll ska jag förmodligen proppa i mig pizza och julmust,
göttans !
vi höres och synes/ tuna <3

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0