perfect for me

Nu har jag varit på prao i två dagar, det har faktiskt varit skitroligt! Första dagen var det lite möten och sån skit och sedan på kvällen tränade jag. Sen sov jag i Vbg för att slippa gå upp tidigt och ta buss. Idag då så gick jag upp runt halv sju, tänk då hur tidigt jag hade fått gått upp om jag hade sovit hemma? anyway så gjorde jag mig iordning och åt osv, sen klockan halv åtta nånting en så åkte vi bort till arena vänersborg och plockade upp en annan praktikant och sedan bar det av till skövde. Det tog inte mer än en och en halvtimme dit bort. Sen satt jag och lyssnade på föreläsning som peter (min typ "handledare") höll i, han pratade om hur han hamnade i rullstol och det var jätteintressant att lyssna på. Sedan var det lite aktiviteter med rullstol för eleverna som han hade föreläsningen för. Lite stafetter och sånt.
Sedan åkte vi tillbaka till vbg och var där en stund. Sen åkte vi till Lilla edet och bytte bil, och sedan vidare bort till trollhättan där pappa hämtade mig.
Nu är jag hemma och är totalt jävla slutkörd. Jag får ta tag i lite skolarbete innan jag somnar tror jag.

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0