nothing is better...

sitter på no-lektion nu, jättetråkigt... 
sen på rasten drar jag och nathalie ner till viking å käkar, sen en so-lektion sen drar jag och annie till stallet.
det blir niiice!
helgen blir också rätt awesome, då har jag och några kompezar bestämt att ha filmkväll hos mig eller becca, får se på det!
men aa, ska jobba vidare med mina vetenskapsmän nu, ha det bra, kexchokla´!
förresten, domma godisarna är dom godaste jag någonsin smakat!
dom finns bara upp mot norrland men SÅ goda!

era åsikter
skrivet av: annie :3

Aweeeeesomeee!

2011-08-31 @ 11:30:33
URL: http://annie.beldo.se
skrivet av: Lisa

HAr du svart hår och vilken hårfärgspackning använder du ? Kan du lägggaram upp en bild på det och en bild på ditt korta hår utan förlängning ? Då blir jag glad och nöjd :D K

2011-08-31 @ 19:50:06

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0