bitch, please...

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
såklart!

Har du några nyårslöften?
inte ett enda faktiskt..

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
yesman!

Vilka länder besökte du?
ÖH.. inga, konstigt nog! Sweden, the place to be!

Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
HAHA PFFF, minns inte.. (a)

 

Vad var din största framgång 2011?
öhh... 

Största misstaget?
HAHA, en heeeel del!


Bästa köpet?
ma camera!


Vad spenderade du mest pengar på?
kläder

Gjorde någonting dig riktigt glad?
aaarå
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
åfy, massa men särskilt timbuktu- resten av ditt liv
Den påminner mig om den jobbiga tiden när jag verkligen fick kämpa upp till toppen igen, och jag lyckades!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
ja, ju längre fram i livet man kommer, ju fler bekymmer får man ju så det är väl inte så svårt att gissa..

Vad önskar du att du gjort mer?
umgåtts mer med familjen


Favoritprogram på TV?

jersey shore

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
spelade badmintoncup.. HAHA wtf..


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
olika från månad till månad.. Men min egen stil, inget speciellt...

Den bästa nya personen du träffade?

Michelle Lindhe <3



era åsikter
skrivet av: Alva

haha, ajuste badmintoncupen ♥­­

2012-01-02 @ 11:48:49

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0