Hiss & Diss

- Jullov! Jag längtar verkligen efter några veckors ledighet när jag kan tillbringa mycket tid med kompisar, i stallet och hemma.

- När man når ett mål. Ett mål jag har kämpat mot ända sedan jag började rida Bonnie, att få henne lita på mig. Det går verkligen framåt men vi har fortfarande en hel del att träna mot!

Snö- snön är lite delad på hissen och dissen. Men vem kan inte se dom första snöflingorna utan att ta ett litet glädjeskutt?


Is- Man halkar, man fryser och man måste brodda hästarna. Det är kallt, jobbigt och hårt.. Det går inte att rida på samma sätt som man kan göra på sommaren då marken är så j*vla hård. DISS!!!!!!

Matteprov- jag blir alltid sjukt nervös inför matteproven och dom går alltid åt fanders. 

Ingen inspiration till NÅGOT- det är väldigt jobbigt men man får försöka att göra det bästa av situationen..

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0