16.12

då går min buss in till uddevalla.
det ska bli skönt att komma in dit igen :)
Haha det finns typ inte så mycket att göra i munkedal men aahja.
Inatt sov ju ida hos mig, det var mysigt som alltid, saknat henne en hel del kan man säga.
Nu sitter jag och dunkar lite musik från min spotifylista och ska väl snart börja packa.
Måste packa med mig en hel del kläder till pappa.
Wheey! såg nu att det går ett tåg 16.37 :D
och det går ju till östra så då behöver jag inte gå ända från kampenhof.
FAN VA SOFT!
hehehehe.
Jag har massa läxor som måste göras ju:(
pallar inte :o Någon som vill göra dom åt mig? grymt isf...
alltså jag fattar inte varför helgerna måste gå så jävla fort!?
det är helt sjukt hur jävla fort dom går nu ju.
Nu har jag iaf bestämt mig för vad jag ska göra på friluftsdagen.
det blir simhallen+bowling. Fyfan, hatar egentligen att visa mig i bikini men men...
Nej nu ska jag packa :D
hade bäst!

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0