ååååååååååh

jag älskar träningsvärk (L)
inte lite sarkasm där inte? haha fyfan, jag har haft träningsvärk många gånger innan, men jag har dåfan aldrig haft det i fingrarna!??!?!?
lite mysko detdära. ...
Ohmen iallafall, denhära veckan är fullsmockad med träning!
måndag: badminton
tisdag: r-stolsinnebandy
onsdag: promenad
torsdag: r-stolsinnebandy
fredag: idrott+promenad
känner mig sjukt duktig!
Imorgon åker jag direkt med pappa till trollhättan och är med han på hans jobb. För er som inte vet så jobbar han som "medhjälpare" åt en handikappad tjej. Det ska faktiskt bli jätteroligt.
pusspuss
/ tuna ♥

era åsikter
skrivet av: E M M A ♥

Hej! jag läste din kommentare på "desina din blogg . se" om hur man kan skydda sin blogg mot högerklick. Det funkar inte för mig, du skulle inte kunna hjälpa mig va? :D

Kramen ♥

2011-02-02 @ 12:15:25
URL: http://hemmahosemmma.blogg.se/

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0