allrabästavän

Du är så jävla bäst älskling. Vadfan kan man säga? bara av att höra ditt namn blir jag varm innuti. Fyjävlar vad bäst du är! Du är som en ängel utan vingar, du är helt perfekt. Ingen är så bra som du, du äger hela världen.
Tillsammans klarar vi allt. Vi har fått gå igenom så mycket skit för att komma hit, men det var det fan värt.
Du har varit min bästavän i snart 10 år. Helt sjukt vad fort tiden går med dig. Vi har sjukt många minnen tillsammans och vi kommer få så jävla många fler.
Vita sannar, det slår fan allt! så jävla roliga helger vi hade där.
Fatta hur mycket vi ägde runt där, haha. När bella smet? När vi köpte klubbor? När vi hoppade på dendär jääävla kudden och "snyggingarna" (HAHAHAAHAHAAHAH) gick förbi och sa att dom skulle till affären på nån jävla dialekt å vi höll på att kissa ner oss?
När vi skulle leta efter dendära hästhagen eller vad det nu var ute i skogen?
När vi plockade svamp?
När vi badade?
När vi va på rampen och ristade in våra namn där?
När vi spionerade på dom genom husvagnsfönstret?
Vi har ju haft våra stunder, bråk, skrik, tårar och fan vet allt... Men allt det är över nu. Seriöst, vi bråkade om en jävla käpphäst? HAHA, oherre...
Vårat blåbärsbröllop, det blev fan succé! Det gick åt rätt många blåbär den soliga sommardagen 2008...
du anar inte hur mycket du verkligen betyder för mig. Även om jag kanske inte alltid visar det så kommer du alltid att betyda mest. Ingen kan någonsin ersätta den plats du har för mig. Vi kommer bråka, skrika och vara allmänt jävliga mot varann fler gånger, det lovar jag.
Men du är, har varit och kommer alltid att vara min allra bästa vän!
Jag älskar dig Ida Ryymin Ryyberg ♥



era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0