saknade tider

Visst, vissa bilder är inte så gamla men det är minnen som betyder jävligt mycket endå
gh
ye
saknade tider somsagt. Allting ändras så jävla snabbt och det är rätt synd.
Jag är inte alls samma person som jag var för ett årsen.
Ingenting nu stämmer överens med det som var förr.
Att allting har förändrats såhär mycket på bara ett år skrämmer mig.
Det är sjukt ändå...
Man hinner inte med riktigt.
Det finns så många saker man skulle vilja göra och hinna säga.
Men innan man fattar så är det försent... det suger.

Sjukt många som har gjort mitt liv bättre. Både vänner som fortfarande står mig nära, och även personer som jag inte snackar med längre, tack!
ni fattar nog inte hur mycket det har betytt för mig..

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0