småtrött chey

jag vaknade faktiskt tidigt idag, klockan 6 faktiskt...
helt störd är jag som ens orkar öppna ögonen vid den tiden men aa.
Idag ska vi ha matteprov, det var inte igår som jag hade hört, gött endå för nu slipper vi både områdespasset och engelskan(:
Efter skolan ska jag och pappa dra till överby innan vi åker vidare till granngården för rullstolsinnebandy.
Va ju inte där i torsdags men nu är det dax igen, toppen!
Nu är det ju faktiskt bara, 1,2,3,4 dagar kvar tills jag åker till sunne! HAHA, alla som vill se en som verkligen INTE kan åka skidor är välkomna till sunne i helgen!
Juste ja, jag skickade mail till munkedals rk igår och hoppas på ett svar idag :)
Jag vill verkligen börja rida igen! Det hade varit toppen att rida och kanske tävla någon gång då och då...
taggad som fan nu! ;)
ahja, nu ska väl jag fixa det sista innan jag beger mig to tha school.
ha det bäst!
/ tuna

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0