When theres nothing left to say...

hallå.
Då sitter man i sängen och har precis ätit å fixat iordning sig litegranna.
tuna got a bad hair day idag men iofs, hela mitt LIV är en bad hair day.
Någon som vill byta hår med mig hör av er!
Idag tror jag att vi ska vara klara för redovisning med våran svenskauppgift.
Som tur är ska vi inte redovisa för hela klassen *puh*.
Men idag är det rätt lugnt i skolan.
Sedan efteråt ska jag försöka ta mig till trollhättan med buss.
Vi får väl se hur det kommer gå. Åt helvete säkert...
Ska byta till stadsbuss å allt. HAHAHA, jag kommer säkert gå av
vid fel hållplats eller något sånt som är typiskt mig ... :p
Om det är någon som läser min blogg i trollhättan, det här är till er:
om ni ser en förvirrad brunett ute i dom läskiga skogarna i trollhättan
så är det bara jag och då skulle jag tacksamt ta emot all hjälp jag kan
få för att ta mig till drottningtorget."
Dumt att pappa börjar två och att jag slutar skolan halv tre, annars
hade jag ju kunnat åka in med honom men neeeejdå.... -.-
Slänger in en dagens också:
Mönstrad tröja: gina tricot
Linne: Gina Tricot
Leggins: lindex
Hår: utsläppt
Nu ska jag packa väskan och dra vidare på nya äventyr, 
SKOLAN HERE I COME!
pusshejleverpastej
/ tuna

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0