bitchhhhh

haha seriöst, du tror att jag tar åt mig va?
ojojoj, vill du veta en sak? du tror ba rätt fel.
Säger att jag inte har några vänner, haha.
Patetiska lille fjortis, du vet ingenting om mig :)
Du vet inget om mina vänner eller mitt liv.
Jag vet iallafall en sak om dig, du är en falsk jävla svikare.
Jag blandar inte in folk i mina bråk med folk, jag klarar att ta hand om det själv.
Men det gör tydligen inte du..
Haha, ska du seriöst skicka folk till att slå ner mig?
seriöst jag pissar på mig, HAHAHAAH, gud du är nästan rolig.
det är sjukt hur man kan hata en person så mycket som jag hatar dig :)
jag har två ord kvar att säga dig: FUCK YOU!

era åsikter
skrivet av: amina

hej , jag bor också i Uddevalla , men jag såg på nåra äldre inlägg och såg att du fyller i februari , vilket datum isånnafall ? och är du vattuman eller fisk (a)

2011-01-01 @ 17:38:24

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0