fredag <3

heyy,
idag är det fredag, riktigt soft asså.
Ska la kolla handbollen med pappa sen ikväll, HEJA SVERIGE!
Men först ska jag lida mig igenom veckans sista skoldag, det ska väl gå bra tror jag.
Nu kom ellen och satte sig bredvid mig,
här är en sak som ellen ville säga:
Jag kan medela att jag är frisk från analfebern :) jippie!
Så, det är hon :D
Alla är toppenglada för att hon är frisk, hon var en riktig surkärring när hon hade den dära jädrarns analfebern.
hon blev smittad av våran mattebok tror jag...
Ehm, vårat schema idag:
Mentorstid
iup
matte
idrott
so/no

Men jaja, om nån vill träffas i helgen så är jag i uddevalla heeeeeeela lååååååånga heeeeeeelgen .
höhö, pusshej
/ tuna och lite ellen

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0