let the rain wash away all the pain of yesterday

hej alla bloggläsare :)
Chillar egrann framför dumburken hemma i hallen.
Jag skulle egentligen fått min laddare idag men tydligen inte, så jag får väl nöja mig med att sitta vid den stationära så länge.
Idag var det skola, rätt så soft dag ändå.
vårat schema idag såg ut något såhära:

NO
ENGELSKA
RAST
BILD
RAST (lunch)
MUSIK
SVENSKA

tycker det är rätt okej. Diggar våra musiklektioner stenhårt! Vi får spela mycket mer än vad vi fick göra i sexan och det är grymt kul.

Sen efter skolan gick jag hem och gjorde typ ingentingen. Var precis ute en sväng och åkte pulka med syster min.
lite småkallt men det gick allt det med.

Imorgon så är det fridhemshallen som gäller för klass 7 på fridaskolan! jag loooovar att jag kommer ligga på isen mer än vad jag kommer stå. Plus att jag fick uppdraget att hålla koll på alla som skulle åka buss från kampenhof med klasssens busskort. Så där ska jag stå och räkna folk mitt i mörra, kommer säkert räkna fel, missa bussen, försova mig eller nåt sånt trevligt...

Fick lust att lägga upp en gammal bild från klasslägret 2009, så nu gör jag det!


Gud vad alla är söta! (enda undantaget är väl jag)

nej nu får jag väl snart skrivkramp!
haha, puss hej/ tuna <3

era åsikter
skrivet av: kossan mu :D

HAHAHA, vad små :o

2011-01-26 @ 08:29:19
URL: http://annie.beldo.se

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0