molly isabella barbapapa östh (L)

shabbashenahallå.
vaknade la precis heeeelt random, trodde jag skulle sova till elva så jag ställde klockan för säkerhets skull, men den ringer ju inte förrän om en timme så.
Sen vid elva någon gång ska jag ta mig ner till stationen för att hoppa på en buss till uddevalla, där möter jag molly.
Har saknat den tjejen något enormt, vi har inte träffats sen i höstas, och det tycker iallafall jag är länge :o
Sen så åker jag inte in till munkedal igen utan jag stannar i stan hela veckan, ska bli rätt gött att slippa gå upp klockan 6 osv när man ska till skolan.
men nu ska jag kolla lite grejor innan jag går upp och käkar.
ha det bäst, för det kommer jag!
/tuna amandha wennerberg

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0