TÄVLINGSDAGS

temat jag har valt är vatten.
Man kan få många varierande bilder som har med vatten att göra så det är bara att låta fantasin ta överhand!

Hur är ni med och tävlar?
1. skicka ett bidrag till min mejl: [email protected] och glöm inte att skriva ditt namn!
2. Lägg upp en länk till min blogg på eran blogg där ni skriver att ni är med och tävlar.

reglerna är enkla och viktiga att följa!
1. ni MÅSTE ha tagit bilden själv
2. ni får inte rösta på erat eget bidrag.

Ni kan skicka in bidrag fram till den 20 juli, sen lägger jag upp alla bidrag på bloggen och det är fritt fram att rösta!

priserna är hemliga än så länge,
Lycka till!

era åsikter
skrivet av: annieeeee

där rök jag 8D

2011-07-09 @ 18:46:04
URL: http://annie.beldo.se

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0