uppdatering?

bloggen har verkligen legat på hyllan dom senaste dagarna, har helt enkelt inte haft ork till att blogga.
men nu kör jag ett litet inlägg innan nästa uppehåll som kommer nu i helgen för ikväll tar hela familjen bilen ner till öland. Ska bli nice men det blir förmodligen inget bloggande under helgen ifall jag inte får tag på en dator då vill säga. Jag tar såklart med mig kameran dit och jag kommer nog fota en hel del.

angående tävlingen har jag inte fått in något bidrag ännu, så om ni vill vara med får ni skicka in bidrag för ni har bara 6 dagar kvar! Det måste delta minst 5 personer för att jag ska dra igång med tävlingen.

nu ska jag slutaaaaa, skriver på måndag igen!
pusshej!

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0