im just perfect me

godmorgon kära läsare!

Jag vaknade för ca en halvtimma sen, skönt att kunna sova ut :o
Jag har precis ätit frukost och ska snart göra mig iordning, men har ingen aning om vad som händer idag.
vi får väl se helt enkelt!
Egentligen skulle jag ju vart hos moa denna helgen men hon blev sjuk stackarn.
En sak som jag ska göra idag är väl att fota lite och ta cykeln upp till tempo och köpa lite gottgott för ikväll.
Jag älskar att ha pengar!
sen får vi väl hoppas på bättre väder men när jag kollade på väderprognosen för helgen så såg det inte direkt lovande ut. Men men, hoppas att sommarlovsvädret blir bättre!
Bilder som jag fotade för några dagar sedan. Klicka på bilderna för att se dom i större format!

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0