lonely dancer in the yellow lights...

tjoflöjt

Midsommaren på grundsund, ja, den blev inte så tokig ändå! Vi åt god mat och gick ner på bryggan och tjötade. Åkte hem runt sjutiden igen och jag höll på att somna påväg hem. Har varit sjukt trött det senaste men det beror väl på det urtrista vädret eller vad tror ni?
jag älskar min mamma! Hon har nämligen börjat planera för nästa sommar, guess what? Jo, vi ska troligtvis hyra varsin hest under sommaren vilket kommer bli urmysigt!
Hoppas det finns någon ledig liten D-ponny som skulle vilja ha mig på ryggen under en sommar...
Imorgon vet jag inte vad som händer, kanske träffa daniel och hugo eller så blir det ännu en tur till kusten?
Det blir iaf ingen cruising...
nu ska jag återgå till mitt facebookande!
HUGS




era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0