ridturen i måndags

jag skrev ju aldrig om min och moas tur med hästarna i måndags!
Det var helt underbart, vi var ute i en timme och en kvart ungefär.
Tänk er själva att sitta på hästryggen och trava bara centimeter från sin bästa vän?
Vi red ner till gustavsberg och upp igen. Det var ju rätt halt så vi fick ta det väldigt lugnt ner för backarna och hur lätt är det med två superpigga hästar? Vi hoppade en stock mitt i skogen också, vet inte hur hög men typ 70-80, inte så farligt iallafall men hästarna gillade det lika mycket som vi gjorde!
Förmodligen åker jag med moa efter skolan på fredag så ska vi sjunga karaoke på kvällen på unda! 
Helgen kommer bli grym i think!

idag var jag ute med kameran en sväng och fick ett par bilder som jag lägger upp i senare inlägg eller eventuellt imorgon :)
pusshej

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0