tjenamors

haha gud, det var längesen man hörde det va?
Sjuk idag med, febern har gått ner en aning men mår fortfarande inte så väldans bra.
Det är så tråkigt att va sjuk, man bara ligger hemma i sängen hela dagarna och orkar ingentingen.
Man kan ju försöka med att göra nåt med bloggen, tycker designen börjar bli lite småtrist, vad tycker ni?
Nu till helgen hade jag tänkt följa med moa på tävling och sen veckan därpå ska vi ta ledigt från skolan för att åka till danmark på internationell tävling. Så vi ska vara där från onsdag till söndag. Längtar ihjäl mig!
Nej nu vet jag ingenting mer jag kan skriva om, får väl försöka lägga lite energi på designen den närmsta timman.
haregött

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0