guess what?

äntligen fredag! Idag är det rätt soft lektioner tycker jag. Typ iup, mentorstid å massa sånt.
Sen efter skolan tar jag bussen till vänersborg och är där en sväng.
På söndag åker jag tillbaka till munkedal igen skulle jag nog tippa på, och sen är jag ledig på måndag, high five!


Igår så prövade jag att sätta i örhängen igen (jag har inte haft det på ett halvår), och det funkade bra!
jag fattar inte att alla klagar på att det växer igen så fort? Vissa säger att det tar en vecka för ett hål att växa igen men för mig tar det typ ett år?
anyways, nu har jag örhängen i!

Jag och mamma kollade möjligheter att eventuellt ha en häst på foder hos oss i sommar. Vi hittade faktiskt ett ställe som vi tror är rätt bra på sånt, dom sysslar med uthyrning mm. Men då är väl det största problemet var vi ska ha hästen. Vi har en liten idé men vi får kolla på det. 
hoppas, hoppas, hoppas!
cya!

era åsikter
skrivet av: annie ;3

awesomeeeee

2011-05-13 @ 08:51:15
URL: http://annie.beldo.se

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0