unda med moa= kass uppdatering

Jag har inte skrivit nåt under helgen eftersom jag har varit på unda med moa.
Fyfan vilken helg vi har haft! Helt otroligt vad mycket som kan hända under en helg.
Vi har typ badat, ätit glass, chillat, cyklat, spelat fotboll, ridit... mm...
Igår så red vi iallafall, hon skulle sätta igång hästarna efter en vila på fyra (?) dagar eller nåt sånt. Vi trodde att dom skulle vara piggare men icke. Jag jobbade lite på sligo med skänkelvikningar och sånt vanligt markarbete. Det gick ganska bra med tanke på att hon har stått i några dagar.
Sen på kvällen så fick vi världens ryck och skulle prompt ta hål i öronen (vi har redan från början men vi skulle ta ett till på höger öra) så det gjorde vi. Det gör inte ont alls och det är inte varigt eller något. 
Nu ska jag snart äta sen ut å rasta kameran lite ;)
förmodligen får ni se ny design till kvällen, men inget som är säkert.
Over and out!

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0