what are words if you really don´t mean them when you say them?

hej [:
vaknade precis. Jag är verkligen suuuupertrött!
Igår gjorde jag inte så mycket, solade mest, och nu börjar det ta sig :)
idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förmodligen vara med Emely, men jag vet inte än.
men nu ska jag dra upp å slänga i mig lite frukost och typ ta mig ut så fort som möjligt så man får chans å njuta av vädret idag med, det skulle tom bli varmare idag än igår!
Gud vad jag älskar sommar.
Och jag dör av lycka om vi nu kan åka till thailand i höst, det hade vart superkul!
Men nu ska jag inte ta upp mer av er "dyrbara" tid ;)
ha det bäst, för det ska jag!

era åsikter
skrivet av: aaaaa

vem är så dum och åker till thailand på hösten.

2011-05-08 @ 12:39:01

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0