skriver av mig

Haha helt ärligt. Många tycker säkert att jag är helt dum i huvudet, störd, ful, vidrig och allt detta man får höra minst en gång varje vecka. Men förhelvete, jag tar inte åt mig längre. Jag har fått höra det alldeles för ofta för att ens reflektera över det. Jag är jag och jag kommer INTE ändra på mig för eran skull om det är det ni tror?
haha isåfall måste ju någonting inte stå helt rätt till i era ytterst ointelligenta hjärnor. 
Jag har inte valt mitt utseende? eller jo kanske till viss del, hårfärg, frisyr, klädstil osv.
Men hur mitt ansikte ser ut? haha, ge upp bara. Ska jag, en 14 åring, gå och operera mig för att slippa alla dessa jävla påhopp? nej tänkte väl det.

Visst, det är inte kul att bli kallad allt detta men jag får helt enkelt leva med det. 
Jag är inte en av dom som har det svårast, men jag stör mig så sjukt mycket på alla dessa människor som finns där ute som bara ska klaga, klaga, klaga och klaga bara för att känna sig själva en smula större, vackrare, bättre och snyggare. Haha hoppas att era liv slutar i kaos. Hoppas ni själva får uppleva detta minst lika många gånger som dom ni utsätter för dessa jävla påhopp.
Har ni själva blivit utsatta för detta, tyckte ni det var så roligt? Nej skulle inte tro det va. Så varför låta andra personer gå igenom ett sånt helvete? varför tänker ni bara på er själva? varför varför varför?!?
Det är ju sjukt. Helt jävla sjukt är vad det är..
Visst, jag kan säga att jag också har slängt ur mig kommentarer som absolut inte tillhör den bästa kategorin men jag har lärt mig, och jag vet folk som är 2-3 år äldre än mig som fortfarande håller på med detta.
Hur fan orkar man gå och klaga hela tiden? Snacka om att slösa bort livet på något som ingen finner någon långvarig glädje i. 
Helvete nu värker mina fingrar pågrund av er men vafan, jag var bara tvungen.

OCH HOPPAS ATT VARENDA SOM KÄNNER IGEN SIG I DETTA INLÄGGET TAR ÅT SIG!


era åsikter
skrivet av: annie :3

Håller med dig, fullt ut.

2011-11-04 @ 12:38:20
URL: http://annie.beldo.se
skrivet av: Hajellen<3

Det är gött Tuna!! Du vet, du är ju en haaaaaj <3<3<3 Haaajar lever lääängst, de klarar sig bääst <3<3

2011-11-07 @ 09:51:13
URL: http://alkhatibarna.blogg.se/

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0