svar på tal

Tanken med mitt inlägg "skriver av mig" är inte att skriva något jag själv gör.
jag skriver saker till folk, visst. Men förhelvete, folk som inte ens känner mig, som aldrig har pratat med mig i riktiga livet eller som har någon som helst aning om hur jag är kallar mig saker. 

Vill ni ha en bättre förklaring får ni kontakta mig mer personligt. 


Sitter iallafall just nu i lessebo. Min prao börjar klockan 9 imorgon och kl 8 resten av dagarna.
Funderar på att sluta blogga, iallafall ett tag. Hade besöksrekord häromdagen, men känner ingen glädje.
Kan lika gärna skriva ner allt jag känner på ett papper,  för detta är egentligen bara ett sätt att få ur mig det jag tycker och tänker. 
Kommentera vad ni tycker och om ni vill att jag ska fortsätta eller inte.

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0