who the hell

nu är jag hemma och kommer förmodligen vara det iallafall fram till imorgon eftermiddag.
I förrgår åkte jag till färgelanda och sov hos minna. vi träffade Matte och Oliver och var med dom en liten stund på kvällen också innan vi drog hem och somnade. 
Och igår så skulle vi ta bussen till ua för jag skulle lämna in praolappen till skolan men så hade mitt månadskort gått ut så pappa fick hämta oss och så mötte vi Oliver och Matte nere i uddevalla och käka donken med dom sen softade vi mest. 
Sen tog vi bussen tillbaka till fla (fick laddat på busskortet) och jag och minna drog hem till henne och städade lite och så.
Sen på kvällen tog vi buss ut till Vargön och lanade.
Och nu idag så fick jag ta tåg från vargön hem till uddevalla. 
Så nu är jag hemma och har precis varit i stallet och duschat osv. Men nu ska jag ägna mig åt lite bildredigering så kommer jag väl somna rätt tidigt. 
puss



era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0