Annie Grisklöv Linnéa Maria Östberg

En helt amazing brud som jag skulle offra allt jag ägde för.
en tjej som betyder mer än vad man tror,
en tjej som har fått mig att förstå innebörden av äkta vänskap.
Denna tjejen jag snackar om är som rubriken lyder, Annie.
Annie är en helt fantastisk tjej som finns där för mig när jag än behöver det, hon finns där för mig lika mycket som jag finns där för henne. Hon skulle kunna ringa mitt i natten och jag skulle lyssna och hjälpa.
Hon är den absolut roligaste, knäppaste, snällaste, sötaste och bästa personen jag känner, allt i ett, kan det bli bättre?
Hennes sätt att uppmuntra och hennes otroliga ordförråd, hon har alltid rätt ord i käften, vad man än säger?
Jag älskar hennes sätt att tänka och jag hatar att jag inte kan tänka likadant?
jag försöker, trust me.
Hon är inte den där tråkiga, förståndiga och blyga personen utan hon är verkligen allt i ett?
hon är glad, uppmuntrande, förstående, rolig, alltså ALLT!
jag ville bara säga att jag älskar den här tjejen, vad som än händer...
min annie <3
MIN ANNIE <3<3<3<3<3

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0