Sova, plugga, sova

Sorrry for no blogging yesterday!
Men har varit i skolan iallafall, och när jag kom hem så åt jag och kollade på The hunger games. Sen somnade jag runt 19.00 och vaknade för kanske en timme sen? Hemskt.. Nu är jag jättepigg och sitter och pluggar ikapp allting som jag har halkat efter med. Känns som om jag kommer vara stendöd imorgon, men då får jag fan vara det. Är även sjukt törstig så får väl gå upp och dricka något. Hmm, nej men nu ska jag plugga vidare, sen får vi se hur det blir med sömn!
godnatt på er iallafall!

era åsikter
skrivet av: annie

SÅ STOLT ÖVER DIG, hunger games <3

2012-04-17 @ 01:18:16
URL: http://annieostberg.blogg.se/annie

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0