Stall & födelsedagsfirande

Nu har jag vaknat till lite och ätit frukost och så. Väntar på att mamma ska vakna så jag vet när vi ska ut till stallet. Ska rida Dessan idag. Efter stallet blir det lite födelsedagsfirande för en vän!
Igår när jag red Hayah så körde vi på dressyr och gjorde allt möjligt. Försökte riktigt trycka in henne i hörnen för hon har en tendens att alltid gå en meter innanför spåret när vi kommer till hörnen. Men det gick riktigt bra! Dock började hon hoppa och skutta när vi skulle förbi ankhuset så jag fick hoppa av och leda henne till paddocken. Blev riktigt rädd där ett tag att hon skulle hoppa ner i diket och in i elstaketet. Tar det säkra före det osäkra helt enkelt :)
Fick även se våran lilla stallnykomling. Ett supergulligt litet hingstföl!

20120415-153640.jpg

Bilden snodde jag från Elins blogg (niles.se)

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0