WHATTHEF*CK

skola imorgon. Jävla skit, orkar inte med det. Nya jävla uppgifter varenda dag och höga krav för att få dom betygen man vill ha. Detta lär ju gå åt skogen alltså. Har verkligen ingen skolmotivation överhuvudtaget! Känner bara att jag vill hem så fort som möjligt varje dag.


förövrigt så har väl dagen vart ganska soft. Vaknade i min bäddsoffa med ett lakan runt mig. MIchelle låg och nanade på golvet och rummet såg ut som en svinstia (as usual). Sen vaknade vi båda och käkade sen tog vi tåget till Uddevalla. Tåghelvetet var försenat också. Men nu ligger jag iallafall hemma hos papi och chattar med folk på facebooook och har nyss klämt i mig massa pizza. Usch va onyttig jag känner mig..



Helt random bild som togs föör ett tagsen. fråga inte vad jag håller på med, för det vet jag inte

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0