bitch pleeeeease

Har varit kass uppdatering från min sida denna helgen men det beror på att jag inte har haft någon bra tillgång till dator.
Men nu när den älskade skolan drar igång igen efter helgen så kan jag ju passa på och blogga..
helgen har spenderats hemma hos min far i Uddevalla. Har faktiskt inte hänt så mycket.
Var på torp en sväng igår och köpte lite stuffs. Köpte blandannat ny ögonbrynspenna, solpuder, B.U.S servetter, och ett nytt smycke till ******.
Har även hunnit sola en sväng och sååå. Jag siktar mot att bli brun igen, jag känner mig jätteblek nu på vintern även fast jag vet att jag egentligen är rätt brun i pigmentet. Men jaja, jag gör det för att jag själv ska bli nöjd, inte för att alla andra ska bli nöjdaa.
Nee får väl ta och jobba med lite IUP nuuuu.

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0