dagens

1. dagens humör: sur/stressad/glad/arg ÅHH MASSA OLIKA
2. dagens mående: bra
3. dagens borde: köpa busskort
4. dagens frisyr: Uppsatt i tofs
5. dagens smink: Solpuder/rouge/mascara
6. dagens klädsel: Svart stickad, svart väst, blå jeans, vita "palladium"
7. dagens planer: FIXA BUSSKORT och åka hem till mamma och ströa boxen.
8. dagens vill ha: En riktigt snygg skinnjacka
9. dagens fundering: öhhm.. hur jag ska ta mig hem till mi madre när de fattas 50 kronor till busskortet.
10. dagens beroende: facebook, choklad.. Är så sjuuukt sugen på choklad..
11. dagens tråkigaste: Mitt svängiga humör
12. dagens längtan: att få komma hem från skolan
13. dagens super längtan: Helgen
14. dagens gjorde dig glad: Min älskade lillebror
15. dagens låt: dedication to my ex- Lloyd, Lil wayne, Andre 3000

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0