det var du som fick min fallskärm att vecklas ut

1. Namn? – Tuna Amandha Henriksson Wennerberg
2. Ålder? – 14, 15 tomorroooowwwww
3. Bor ? – Uddevalla & Munkedal
4. Har du skilda föräldrar? – ohyes
5. Husdjur? – fiskar
6. När är du född? - 27 februari 1997
7. Klass? - 8c
8. När ska du sova ikväll? - när jag blir trött?

9. Duschat idag? - nepp, ska göra
10. Pussat någon idag?- nopeee
11. Vad har du ätit? - inte vet jag, pizza tror jag
12. Dagens klädsel? - massa olika, mjukis, ridkläder, sen blir de la annat
14. Vem pratade du med i telefon senast?- Öh, mattias
15. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?- orkar inte kolla

FAVORIT:
16. Film? - Haha, massa
17. Mat? - god mat
18. Dryck? - beror på vad jag är sugen på
19. Ämne i skolan?- musik!

SENASTE:
20. Fylle kyssen? -
21. Gången du drack? – igår
22. Gången du spydde? - aaaaslängesen!
23. Gången du var hög? - always high
24. Personen som såg dig gråta? - Jag gråter aldrig

ANTINGEN ELLER:
25. Svart eller vitt? - vitt
26. Hund eller katt? - hund
27. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på
8. Singel eller upptagen? - Singel
29. Big brother eller paradise hotel? - Bigbrother
30. Choklad eller lakrits? - Choklad
31. Göteborg eller Stockholm? - Göteborg
32. Högerhänt eller vänsterhänt? - vänster
33. Coca cola eller fanta? - Coca cola
34. Pizza eller kebab? - Pizza
35. Älska eller älskas? - Båda
36. Leva eller dö? - vet ju inte direkt hur de känns att vara död så, leva

ANTAL:
37. Personer som sagt jag älskar dig Killar/Tjejer? - MEN SNÄLLA TROR NI JAG RÄKNAR???
38. Gånger du haft minnesluckor? - 11030130103
39. Piercingar har du? - massa i öronen och 1 i naveln
40. Personer du saknar just nu? - massor
41. Gånger ditt hjärta brustit? - 10000000

VEM:
42. Vill du kyssa nu? - JOE I BB
43. Hade du senast en msnkonversation med? - HAha, dunno
44. Vill du kasta en sten i huvudet på? - HAHA IHHI HOHO
45. Förtjänar att dö? - ingen? fan är de för fråga.. alla har sina brister

VAD:
46. Gör dig glad? - ÄKTA vänner, om de nu finns sånna..
47. Gör dig ledsen? – IDIOTAS
48. Vad vill du helst göra nu? - vinna massa miljoner
49. Vill du ha nu? - mycke skitsaker. Men pengar kanske?
50. Längtar du till? - SOMMAREN!!!
51. Är det bästa som har hänt dig? - massa

HAR DU NÅN GÅNG:
52. Hånglat med nån riktigt ful? - HIHIHOHOHEHE
53. Hånglat med nån som du älskat? - haahaha, guess so?
54. Hånglat/kysst nån snygg? - japp!
55. Varit kär? – japp!
56. Skrattat så mycket att du har spottat ut nån dryck du haft i munnen? - japp!
57. Pussat en tjej? - jööööö
58. Gjort bort dig? - AhAhaahah NEEEEEJ, ALDRIG!!
59. Druckit alkohol? – nevvaah!!
60. Lurat någon? - varje dag!!

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0