helgen

Kan ju berätta lite om min helg nu också innan jag drar iväg mot en seeg tisdag i skolan.

På fredagen hände ingenting i princip. Jag chillade med Amanda, my dear neighbour. Drog till ica och köpte chokladpudding och snackade om allt möjligt. mysigt iallafall!

Lördag då, nu hände det lite mer. Mamma hämtade mig i Uddevalla runt klockan 12 tror jag det var, sen åkte vi ut till torp och handlade lite mat osånt. Och efter det åkte vi hem sen plockade vi upp nathalie på stationen runt fyratiden.
Efter det åkte vi ut till stallet och lämnade av allt foder och även ett fleecetäcke.
Efter det drog vi hem och fixade iordning oss och sen gick vi hem till Joel och chillade där hela kvällen.
När vi sedan skulle börja gå hem runt 11 - 12 tiden så var vi nog inte helt fit for fight. Aja, hem kom vi iallafall!
Även om det tog sin lilla stund med tanke på att vi stannade vid vartannat dike och la oss och käkade snö och lite sånt.
Och såklart glömmer jag min mobil hos Joel så vi fick dra dit på söndagen igen och hämta den uppe hos han.

Helgen  har varit toppen, bara att hoppas på att kommande helg blir minst lika bra!



Bilder tagna från nathalies blogg (nattstad.se/yathay)

era åsikter

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0