why do i want you now that i can´t have you?


Natalie om Hayah:
Va fin! vad är de för häst? Vart ska du ha den? :)

Svar: Visst är hon? Detta är ett arabiskt fullblod med en egyptisk mamma och en polsk pappa! Hon är 9 år gammal och 1.53 cm i mankhöjd.
Hon ska få stå i Bonnies gamla box ute på Torps herrgård. Hoppas du är nöjd med svaret!



Vaknade för ca en halvtimme sen och har hunnit göra iordning håret.
Fredag idag också, det är ju verkligen inte helt fel! Får bli en relativt lugn helg eftersom kommande vecka bjuder på så mycket som TVÅ prov. Bara att hoppas att de går bra då. Dom andra två proven har faktiskt gått rätt bra tror jag, men dom som kommer nu är jag jätteosäker på om jag kommer klara av.
ANYWAYS, nu ska jag fortsätta med mitt här!
pyss

era åsikter
skrivet av: erica

Är hon Hayah tävlad någonting? Isåfall hur mycket? Och är tanken att du ska komma ut och tävla? :)

2012-02-10 @ 07:51:21
URL: http://thefreeplace.blogg.se/

släng in en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara tuna som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0